» JULKLAPPAR

Mobilbild 

Så där ja, då var man klar med årets julklappar då! Jag brukar vara ute i rätt god tid så jag kände ingen direkt stress över det i år heller :) Vad jag där emot brukar göra är att jag brukar vänta med att slå in dem tills strax innan jul i tron om att det kommer vara mysigt att slå in dem. Visst de 10 första är ok, men sen brukar faktiskt till och med jag tröttna. I år så har jag slått in dem i princip direkt efter att jag köpt dem. Mycket bättre! Dessutom så orkar man lägga ner lite mer krut på själva inslagningen om man inte slår in ALLA på en gång. 

Av någon anledning så tänkte jag att det nog att jag inte skulle köpa (och göra) så många julklappar i år, men det blev visst en hel del ändå *hihi* De Joel har köpt får inte ligga vid granen då han slått in dem i fel färg på pappret ;-p 

Nu ska jag fixa lite mat som vi ska ta med i jul! Tjohej så länge!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback