» JULPYSSEL

Idag har jag och min brorsdotter julpysslat :o) Först bakade vi pepparkakor som vi sedan dekorerade med kristyr och sockerpärlor. Medans jag lagade lunch så målade Beatrice en gran grön som jag sågat till tidigare. När den sedan torkat så penslade vi trälim över hela granen och dekorerade med pärlor och annat juligt :o) Sist men inte minst så gjorde vi en pappstjärna. Med lite assistans blev den riktigt bra :o) En väldigt mysig dag med en härlig liten tjej!
 
Pepparkaksbak
 
Dekorera pepparkakorna är roligt. Himla tur att jag har en massa pärlor och andra tårtdekorationer i gömmorna :o)
 
Måla gran
 
Så här blev den! Den har inte riktigt hunnit torka ännu, men när limmet är helt tort så blir det genomskinligt :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback