» MIDSOMMAR I SÄRÖ

Tre inlägg på raken. Ni ser vad lite kommentarer kan göra *hihi* Här kommer ett gäng bilder från midsommar :o) Efter det är det ska jag inte utsätta er för fler "familjebilder" utan blogga på om lite annat, typ bakning, trädgårdpyssel och sånt :o)
 
Först ut otroligt charmiga Emma, Helene och Erols dotter!

Golvhäng *hehe*

Emily och finaste Selma!

Jag och Joel :o) Vi var ansvariga för Midsommarlunchen i år vilket passade mig perfekt för jag älskar midsommarmat och det finns stora möjligheter till att fixa goa grejer :o)

Så som smörgåstårta..

Färskosttårta med kallrökt lax och pepparrot..

Vänsterbottenpaj..

Ägghalvor med majo, räkor och rom..

 
.. och så klart jordgubbstårta! Ljusa bottnar, fylld med mosade jordgubbar, jordgubbsmousse och vaniljkräm och så massor av härligt fluffig grädde spritsad runt.

Emelie och Joel

Midsommarlucnh! Det var inte supervamt, men solen sken så det gick riktigt bra att sitta ute! Regnet höll sig dessutom borta :o)

Erol

Dennis och Selma

Åsa och Pär som ska gifta sig vid Lake Tahoe i augusti. Ser fram emot att åka till Kalifornien igen!

Jag och Sabina. Självklart så var jag tvungen att minda en midsommarkrans :o)



Min älskling!

Min andra älskling ;o)

På kvällarna grillade vi och hade trevligt! himla smidigt upplägg med att varje par är ansvariga för en måltid. Då vet ala vad de ska göra och man känner att man kan slappna av mellan varven och att man inte måste hjälpa till jämt.

Blev även en del spelade :o)
 
Sammanfattning. Kanonbra midsommar och bra hus! Kan nog vara bästa huset vi hyrt så här långt. Fräscht, gott om plats för alla och egen uppvärm pool :o)


Som jag nämnde i en tidigare kommentar: SLUTA ALDRIG BLOGGA! :o) Din blogg är den bästa jag läser och den är så himla inspirerande! Kram

Svar: tack! Vad glad jag blir! :o)
Linda Einemark

2014-07-04 // 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback