» EN ALLDELES FANTASTISKT BRA HELG

 
Jag älskar helger som förutom sol och fint väder innehåller en alldeles lagom kombination av pyssel, motion, socialt umgänge och nyttogöra. Så nu har jag sjunkit ner i soffan och känner mig så där glad och harmonisk. Att Joel precis lagade jättegod mat gjorde inte saken sämre! :o)
 
Igår var i Sandsjöbackar och gick en promenad. Härligt att komma ut, men det var väldans blött i marken så det var inte mindre projekt att ta sig slingan runt utan att bli helt dyblöt om fötterna. Tur att man är så bra på att hoppa mellan tuvor *hehe* Efter promenaden så käkade jag en god Ceasarsallad på Tullen i Kungsbacka. Efter det var vi förbi Kungsmässan en och sedan åkte vi en sväng Freeport. Jag fick med mig moroccanoil,ett par långa bra fritidsbyxor och en skaljacka från Helly Hansen. De hade massor av snygga jackor på HH. Nästa gång jag behöver en funktionsjacka så ska jag kika in där!
 
Kvällen avslutades med en väldans trevlig slager/inflyttningsfest hos Elisabeth och Markus!
 
Idag har jag hunnit tvätta sex tvättar. Ja det var ett tag sedan jag tvättade sist så det hade änna samlat sig på hög *hehe* Sen fick jag sån vår feeling så jag pysslade lite i trädgården och åkte och köpte penséer som jag planterade i krukorna på farstutrappen. Jag har gjort två dörrkransar, fikat UTE med Joels föräldrar och nu håller jag på att baka frukostfrallor. Eller ja, den stora ansträngningen är över för nu ska de bara jäsa ordentligt innan jag sätter in dem i ugnen.
 
Mina frösådda pelargoiner växer så det knakar så gör även sticklingarna jag tog för någon månad sen. Frågan är bara vart jag ska göra av alla pelargoner när de blir större? :o)
 
Sjukt bra helg som jag får säga det själv!!! Och det får jag ju :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback