» ODLINGSSTEGE & BORD

 
Så här fint väder är det verkligen inte idag! Usch vad det regnar och inte ser det ut att bli bättre väder inom en vecka heller :o( Det som var såååå härligt för ett tag sen! Vart tog våren vägen lixom?
 
Denna veckan har det inte varit mycket action. Eller ja, på jobbet har det varit fullt ös, men det var varit lugnare på hemmaplan. Har inte riktigt haft någon energi till att ta tag i något. Idag har jag iaf bakat en tårtbotten, kokat vaniljkräm och gjort en hallon mousse. Snart ska jag sätta mig och modellera en Pippi, en Pippi Långstrump alltså :o)
 
Jag hade helt missat att det var Eurovision på lördag. Kul att Sanna gick vidare! Självklart kommer jag att bänka mig framför tven. Hoppas att jag får med mig Joel också :o)
 
Hej hopp!


Hejsan!
På jakt efter odlingsstege & nyfiken på var du fått tag i din? Den va jättefin./Jeanette

Svar: Hej! Jag köpte min på Gekås i Ullared i våras, men jag tror tyvärr inte den finns kvar längre :(
Linda Einemark

2014-09-22 // 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback