» ÄR DET FÖR TIDIGT FÖR JULBLOMMOR?

 
När vi kom hem så kändes det så himla kallt och kalt här hemma. Att det var kallt kan bero på att vi snålat lite (och räddat antarktis lite :o) meddans vi varit borta. Tycker alltid att det känns mycket mer hemtrevligt med lite finna blommor. Sagt och gjort så åkte jag till blomsteraffärn på vägen hem från jobbet i måndags. Kom hem med en vit julstjärna med glitter på och en ormbunke som jag planterade i en glasvas. Sidorna klädde jag med mossa så att inte jorden ska synas.
 
Det kan kanske tyckas lite tidigt med julblommor, men jag fick sånna julcravings så jag slog till :o) Faktum är att igår så spelade jag julmusik, drack glögg och åt pepparkakor. Mysigt! Om vi ska vara helt ärliga så lyssnar jag faktiskt på julmusik nu oxå på min nya braiga Marshall Stanmore speaker som är grym! Den var lite dyr, men den är verkligen värd pengarna. Bra ljud även på hög volym :o) Nu ska jag äta lite kvällsmat och eventuellt stänga av julmusiken så att Joel vågar komma ner från ovanvåningen :-p
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback