» GAMLA MÄSSINGSLJUSSTAKAR BLIR SOM NYA

 
Något jag tycker det är kul att fynda på loppis är ljusstakar i mässing. De ser oftast inte mycket ut för världen där de står på hyllan, men efter en rejäl omgång med putsmedel så blir de som nya! :o) Det går åt många papper/trasor som blir alldeles svarta innan mässingen slutar att fälla av sig. Jag behöver nog inte nämna vilken ljusstake som jag putsat och vilken som är oputsad *hehe* Jag håller på att samla till en liten installation av mässingsljusstakar. Jag vet inte riktigt vart jag ska ha dem ännu,men det löser sig :o)
 
Jag använder Häxans putsmedel och som sagt så blir man gaaaaaanska svart om händerna, men det går bort med tvål och vatten :o)
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback