» Iguazu Falls- Brazil side

Idag har vi flugit helikopter över Iguazu Falls. Det var första gången jag flög helikopter och det var en cool känsla :) Jag trodde nog att det skulle kännas mer som att man svävade än vad man gjorde, men det var häftigt! Utsikten var fantastisk! Men man fick faktiskt bättre känsla för fallen då vi gick stigen utmed fallen på den Brasilianska sidan. Imorgon ska vi göra samma utflykt, men på den Argentinska sidan av fallen. Där med så lämnar vi oxå Brasilien för den här gången. Det är inte klokt vad fort dagarna har gått sedan vi anlände till Rio!




Nöjd Linda :)


Det var en tjej som flög planet. Lite häftigt tycker jag för annars känns det som att man mött mest män i service yrken sen vi anlände till Sydamerika 



Hur vackert?! :)

Nu har jag dessutom lärt mig hur man uttalar Iguazu, "Iguaso" ;-p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback