» HÖSTIGA DÖRRKRANSAR

 
Igår pysslade jag ihop två nya dörrkransar till ytterdörren. Blå-vita kransar går ju då rakt inte att ha på hösten! *hihi* Själva stommen hittade jag i gömmorna. Spetsen till rosetten har jag fått av mamma. Löven köpte jag på Nille för en ringa summa. Lärkträkottarna plockade jag vid Herkulesgården. Röda träpärlor och hjärta i björknäver fanns även det hemma i skåpen :o)
 
 
Alla dekorationer har jag limmat på med hjälp av limpistolen. Himla fiffig sak för de med dåligt tålamod (läs:mig), men attan vad ont det gör när man råkar få smältlim på fingarna. Som tur är så lämnar det inge bestående men :o) För att hänga upp kransarna så har jag använt mig av fisklina som jag tror jag har stulit av pappa för väldigt längesedan, typ när jag var 10 år. Den som spar han har ;o)
 
 
Höstigt va?! :o)
 


» Maja

Väldigt höstigt och fint! :)

Svar: Tack! :o)
Linda Einemark

2014-09-23 // 21:29:33
» Pappa

Stal Du en fiskelina av mig när Du var tio år, och har den kvar.
Vad har Du i gömmorna egentligen?
Du är förlåten, bara roligt att kunna bidra till dom fina kransarna.

Svar: Jag vet inte om jag var exakt 10, men det var vääääldigt längesedan och jag bodde hemma. Den har kommit till användning nu ett par gånger iaf :o)
Linda Einemark

2014-09-24 // 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback