» UGGLA

 
Imorse när jag vaknade så kändes det som höst på riktigt. Mörkt, blåsigt och regnigt. Vem hade då kunnat ana att det skulle visa sig bli riktigt fint väder lagom till sluta-jobbet-tid! Det firades med en powerwalk i vanlig ordning runt Gunnebo slott :o) Sedan bakade jag en liten gluten fri sockerkaksbotten som ett komplement till lördagens bröllopstårtor. Sedan har jag gjort två nya höstiga dörrkransar till ytterdörren och nu sitter jag här i soffan, bloggar och lyssnar på jazz. Jag har nämligen upptäckt att det finns en radio app på Apple TV med typ oändligt många radiostationer. Himla käckt speciellt som att vi inte har några andra högtalare än tven sedan jag fick lämna tillbaka de från JBL då de bara strulade.
 
I helgen var vi i Dalsland hos Joels faster. Det är alltid lika mysigt att åka dit. Det är så tyst och lugnt där uppe i skogarna :o) På lördagen var vi dock en sväng på Årjängs marknad och i Töcksfors där jag hittade den här fina ugglan i en inredningsbutik. Jag gillar ugglor och "cleana" inredningsdetaljer så denna passade mig perfekt :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback