» INFLYTTNINGSPRESENT


Jag är ju inte så mycket för det här med att köpa en dyr grej när man kan köpa många billigare. Eller att önska sig en grej när man fyller år till exempel :o) Så när jag skulle köpa en inflyttningspresent till Helene och Erol så resulterade det i detta *hehe*
 
Helene önskade sig saker att ställa på tavellisten i köket, därför blev det en del småsaker. Några utav sakerna köpte jag när jag och Joel var på Gekås för nån vecka sedan, men glasvasen, ramen och krukan hittade jag på loppis. Ramen sprayde jag svart och satte ett fotografi i och krukan sprayade jag i kopparfärg. De fick en fin nätskål i koppar när de gifte sig så jag fortsatte lite på det temat :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback