» NY LJUSLYKTA

 
Jag köpte en ny ljuslykta igår på Jysk för en ringa summa. Gillar den lite grafiska designen :o) Egentligen så tänkte jag ha den på altanen, men den får stå här i väntan på lite finare och varmare väder. Jag längtar verkligen till ljumma sommarkvällar där man kan sitta ute tills solen går ner!
 
Tror bestämt att jag får ta och vilka mig en ny rund matta till mexicougnen oxå. Den här är litttte för färgglad för min smak just nu. Tänker mig mer någon vet eller grå-beige kanske :o)
 
Nu ska jag baka en apelsinsockerkaka som Roy Fares gjorde i senaste avsnittet av "united states of cakes" Den såg så himla saftig och god ut så jag måste testa! Tänkte ta med den till Helene och Erol som vi åker till imorgon efter jobbet.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback