» VACKER VAS

 
Jag spinner vidare lite på det här med att hitta sin egen inredningsstil och det är väl något som jag funderar på en del just nu. Det är klart man påverkas av influenser och trender och att man plockar gobitarna här och där, men jag känner nog ändå att jag har hittat min stil :o) Men risk för att inte fatta mig speciellt kort *hehe så skulle jag nog beskriva min stil som; hemtrevligt med en del moderna inslag, mycket pyssel, en del fynd från resor, inte pråligt, men inte heller speciellt avskalat. Mitt mål eller vad man ska kalla det är att hemmet ska kännas trvisamt, varm och välkomnande :o) 
 
Den lilla ljusgröna vasen (eller prydnadsaken) på bilden ovan hittade jag på Mönlycke Garden Center när jag och Joel var ute och cyklade i lördags. Inveg min nya hjälm oxå vilket kändes väldigt bra! Gillar färgen och att den är lite grafisk så där :o) Lampan i marmor fyndade jag billigt på second hand för ett tag sedan och segelbåten i silver symboliserar min barndom och uppväxt då det seglades för glatta livet :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback