» VÄRLDENS FINASTE SAMBO

 
Idag har min mage bråkat med mig vilket resulterade i att jag han vara en och en halv timma på jobbet innan jag behövde åka hem. Så resten av dagen jobbade jag hemma på halvfart. När min sambo kom hem så hade han med sig dessa fina blommor och Ben & Jerrys glass. Världens finaste är vad han är och så bra på att muntra upp mig när jag är lite nere. Inte bara med materiella ting utan även med snälla och värmande ord. Blommorna kom dessutom väldigt lägligt då jag fick tummen ur att städa bort påskriset som stod här tidigare för att göra rum för dessa fina blommor :o)
 
Hoppas på en bättre morgondag och mer positiv energi!


Heja finaste Joel!!

Svar: Hehe! :o)
Linda Einemark

2015-04-08 // 22:40:57
» Amela

Hej. Blev helt förälskad i dina makrame amplar. Vilken tjocklek har du använt på snöret? Mvh amela

2016-06-27 // 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback