» DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN


Jag måste säga att den här julen vart den minst stressiga på länge. Inte för att jag brukar stressa så mycket, men i år har jag börjat i god tid och bara gjort det jag verkligen känt för och orkat :o)

I kväll har vi vart över till Joels föräldrar och ätit ett litet minijulbord. Väldigt mysigt! Imorn åker vi upp till Väjern för julfirande med Joels släkt och på juldagen firar vi hos mina föräldrar. Jag ser fram emot några lata sköna dagar! 

Så här mysigt är det hos oss ikväll (bild). Eftersom det inte är någon snö ute så tycker jag nästan att det är mysigare när mörkret fallit :o) 

Från ovanvåningen hörs presentpappersprassel där Joel är i farten.. och jag ska nog ta och slå in lite julgodis i cellofan :o) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback