» MYS!

 
Just nu så känns det som att jag aldrig vill att julen ska ta slut för det känns så mysigt, men sen vet jag att efter nyår så är jag trött på allt krimskrams och vill bara plocka bort allt och köpa tulpaner *haha* Så det gäller att njuta så länge det varar :o)
 
Ikväll är det jul fest med Disco a la 70-tals tema. Vilket är perfekt för då får jag använding för de grejer jag hade på mig på min 30-års fest då det var Studio 54 team. Så ikväll drar jag på afroperuken, lösögonfransarna och guldpaljett klänningen. Nu hoppas vi att jag inte är den enda som gått "all in", men jag skiter lite i om det är så faktiskt för jag gillar attt klä ut mig och jag tror ändå folk kommer tycka det är lite "underhållande" :o)


Såklart! You go girl! <3

2015-12-11 // 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback