» NYA JULIGA KUDDAR

 
Soffan har fått nya kuddar från Nyblom & Kollen samt från Jotex. Juligt värre! :o)
 

Det är ju så sjukt mörkt nu förtiden så det är svårt att ta bra bilder. Vissa ställen på bilen blir jätteljusa och andra mörka. Mycket irriterande och det ser inte alls så mysigt ut som jag tycker det känns i verkligheten :(
 

Jag har även plockat bort en del vanligt pynt i hyllan över soffan och ersatt med julpynt. Jag tycker det blir bäst så... om man plockar bort lite grejer och inte bara öser på med mer julgrejer. Kan lätt kännas rörogt då. Jag brukar packa ner mitt "vanliga" pynt i samma lådor som julsakerna låg i så när julen är över så är det bara att byta så att säga :o)
 


Ser ju jättemysigt ut <3

Svar: Tack! :)
Linda Einemark

2015-12-03 // 21:25:24

Såg att det blev anonym nu men det var jag som skrev :)

Svar: Tack finis! Svårt att fånga den där myskänslan på bild lixom :)
Linda Einemark

2015-12-03 // 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback