» NYGAMMAL TV-BÄNK

 
Det har flyttat in en "ny" tv-bänk hemma hos oss! Köpte den på Blocket förra helgen och efter fyra lager färg så såg den ut så här. Lite skillnad mot "innan" bilderna nedan :) Passade även på att byta knopparna mot en roligare variant när jag ändå var igång.
 

Tycker om att inte köpa allt nytt. Dels så är det snällare mot plånboken och sedan får man utlopp för sin kreativitet när man målar. Det krävs så klart inga större proffskunskaper för att måla om en möbel, men det är kul att se något tämligen fult förvandlas till något fint :)
 
 
 
Tycker om gröna växter i inredningen så jag inhandlade en ny kruka och växt på Blomstermakarna i Mölndal för en del av det presentkort jag fick när jag fyllde 30 :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback