» KÖKSGOLVET ÄR KLART!

 
Efter en del slit så är nu äntligen golvet i köket klart! Jag är supernöjd! Blev precis den kulören som jag önskade. Hoppas nu bara att det står emot fläckar så bra som alla säger att det ska göra med den typ av behandlingen som vi använt oss av. Jag har uppdaterar inlägget nedan med de sista stegen för att ha allt samlat på ett ställe :o) 
 
Väldigt skönt att få flytta in i köket igen! Det ska jag nog fira med att köpa ett gäng tulpaner! :o)
 


» Karin

Så snyggt!!

Svar: Tack tack! :o)
Linda Einemark

2015-01-11 // 12:23:24

Åh va bra det blev. Skitsnyggt!! Bra jobbat

Svar: Ja det blev inte så pjåkigt :o)
Linda Einemark

2015-01-11 // 14:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback