» NYTT PÅ SOFFBORDET

 
Den senaste tiden så ska det erkännas att jag har köpt lite nytt lull lull till hemet, men jag har även flyttat runt sådan jag redan har vilket känns att det lixom känns lite nytt igen :) Den här lyktan liknar den lykta jag fick av Joels föräldrar i julklapp som nu står på övervåningen, men denna är köpt på Happy Homes i Mölndal av alla ställen. Tycket den var lite käck :o)
 
 
Det här roliga förstorningsglaset köpte jag i en inredningsbutik i stan när jag var inne och träffade Joesefine förr förra veckan (inte klokt vad tiden går fort!). Boken "Gör om hemma" var en trevlig liten bok med bra tips, men jag måste säga att de slarvat lite när de skrev den för på minst fyra ställen så refererade man till en bild som inte fanns eller till något som skulle finnas på en bild men inte gjorde det. Lite störigt som kidsen hade sagt :o)
 
Glömde ta en bild på hela bordet, men det får bli till helgen :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback