» SNYGGT PÅ DISKBÄNKEN

För att fira det nya golvet så köpte jag lite piff till köket när jag strosade runt med Josefine på stan förra veckan. Allt nedan är köpt på Lagerhaus. Himla snajsigt tycker jag :o)
 
 
Imorn börjar jag på nya uppdraget. Jag måste erkänna att jag har lite smått jobbångest. Ju längre man varit ledig ju värre känns det lixom att börja jobba igen. Och jag har ju varit ledig sedan den 28 november så ni kan ju tänka er själva på vilken nivå ångesten är på just nu *hehe* Vad som däremot känns kul är att det är ett nytt uppdrag. Lite förändring är alltid bra för att man inte ska slöa till och jag var ändå på mitt förra uppdrag i två och ett halvt år så det känns faktiskt som att det var läge att byta uppdrag.. och firma :o)
 


Lycka till på nya jobbet!! Kommer gå galant!

2015-01-12 // 03:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback