» MOLN MOBIL #2

 
Jag har pysslat ihop ytterligare en molnmobil, men istället för vanligt tyg så använde jag mig av filt tyg denna gången. För att få fast snörena så trädde jag in dem i molnen och dropparna innan jag sydde ihop dem. Fyllde dem så klart även med vadd innan jag sydde ihop. Det gick åt några nålar för att hålla allt på plats, men det var faktiskt lättare att sy ihop dem än vad jag hade trott. Jag tycker faktiskt nästan att det blev finare med filt tyg än med vanligt :o)
 
Den här gången så använde jag mig av ett spikband som ring. Spikbandet klippte jag av till lämplig storlek och sen surrade jag ihop det med hjälp av ståltråd innan jag lindade ett vitt plastband runt hela ringen.
 
 
Plastband och band är fästa med smältlim. Jag trodde faktiskt att plastbandet skulle smälta av limmet, men det gjorde det inte.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback