» ALTAN FIX


Ännu en dag med fint väder! Jag har passat på att plantera om lite blommor. Några pelargoner har fått ny jord och sticklingar har fått flytta till krukor. 

På baksidan av huset så fanns det krusbär och vinbärsbuskar och en hel massa kirskål så vi tog beslutet att ta bort buskarna och så gräs istället. Det var helt enkelt för mycket besvär med att hålla fint i den rabatten. Istället för att slänga alla buskar så passade jag på att plantera en i en kruka på altanen. Precis som tidigare så isolerade jag med frigolit invändigt så jag hoppas att den kommer att klara vintern :)

Jag verkligen njuter av att det börjar bli så där härligt ljusgrönt ute. Det är verkligen helt fantastiskt!

Annars så har jag och Joel vart runt och kikat på köksbord idag och tillslut hittade vi ett med perfekta mått på Trademax som vi beställde :)

På Blomsterlandet köpte jag det här fina doftljuset:


Nu väntar ytterligare en movie night :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback