» FIN HELG!

 
Oj vad fort den här helgen har gått! Jag fyller ju 31 på tisdag så igår hade vi ettt gäng vänner över på fika, grill och ESC. Dessutom så fick vi en fantastisk avslutning på kvällen när Måns kammade hem segern! Idag har vi käkat lunch hos Joels föräldrar tillsammans med mina föräldrar. Efter det vart vi en sväng till Gunnebo och vid fyra så kom Joel faster och min bror med familj hit och då svullades det än en gång kakor och tårta. Jag måste erkänna att jag är lite mätt på sötsaker för tillfället, men om jag känner mig själv rätt så hinner det lägga sig tills typ imorgon *hehe* 
 

 
Vår syrenhäck blommar som aldrig förr så jag passar på att ta in en massa kvistar. De sprider en sån härlig doft och sommarkänsla! Så nu väntar vi bara på att värmen ska komma så det blir sommar på riktigt! :o)
 


Hoppas ni hade trevligt! Vi är med nästa år igen. Kram

2015-05-24 // 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback