» GULT ÄR FINT

 

I lördags var jag och hälsade på Emily och Dennis i min gamla hemstad Falköping och jag passade då på att besöka min favoritloppis. Hade himla bra tajming och var där preciiiis när det öppnade. Kommer man till en second hand butik i Göteborg precis när det öppnar så är det massa kö, men här var det lugnt och skönt :o)

Jag hittade en hel del fina glasflaskor, mindre ljuskyktor, en fin korg i näver, lite dukar, den är gula keramiksaken och de små glasvaserna. Gult är normalt ingen färg jag faller för varen på kläder eller heminredning, men jag gillade faktiskt den här. Sedan går färgen fint igen i kuddarna oxå :o)

Annars var det väldigt bra i Falköping! Det var roligt att träffa Emily och Dennis även om de var lite ledsna då deras fina hund Gizmo nu befinner sig i hundhimlen sedan en kort tid tillbaka. De hade flyttat in i sitt nybyggda hus vilket var jättefint! :o)



Gult är verkligen fint!

2015-05-22 // 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback