» OMMÖBLERING I BOKHYLLAN

Tänk vad stor skillnad det kan göra att vända ryggarna innåt och addera lite lådor och annat pynt! Nu kanske ni tänker "blir det inte jobbigt om man letar efter en bok" Och på det kan jag bara svara "jo.." och "att det händer typ en gång i halvåret att vi faktiskt tar en bok ur hyllan" Faktum är att dem mest samlar damm, men man har ju inte riktigt hjärta att slänga dem heller. Men visst blev det mycket mer enhetligt och lugnare så här :o)
 
 
..efter och före..
 
Knappt så man kan to att det är samma hylla! Och det är det inte *hehe* Jag glömde så klart att ta ett kort innan jag möblerade om i den, men det var inte helt olikt bilen till höger :o)
 
 


Vad är det för element ni har? Lenhovda?

Svar: Vad roligt att du noterade elementet. Jag har ingen aning om vad det är för märke. Det har suttit i huset sedan det byggdes 1923.
Linda Einemark

2015-05-16 // 20:33:54

Ok tack iaf :) fint är det!

2015-05-17 // 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback