» PANTS


Det är minsann inte var dag nu för tiden som man slänger upp en outfit bild! Annat var det när man var 20 ;-p Köpte iaf de här lite spejsiga byxorna på Lindex idag. Tunna och slappa. Tror de kommer bli användbara i sommar.. fast då till svarta pumps eller sandaletter :)

Min dator har i princip varit oanvändbar den senaste tiden. Kopiöst långsam och varje gång man klickar någonstans när man surfar så kom en pop-up. Detta gjorde mig smått vansinnigt så i veckan lämnade jag in den för att formatera om den. Hoppas jag får tillbaka den snart. Lite pilligt att blogga från mobilen, plus att jag inte kan ladda upp kort jag tagit med systemkameran :(

Idag har varit en fantastiskt skön dag! Vi har gått en långpromenad på morgonen och stannade på vägen till vid bageriet på Gunnebo och köpte ett väldigt gott Levainbröd! 


Sedan har vi varit ute i trädgården och grejat lite. Fixat kanten runt en rabatt, rensat ogräs och spritt ut gödsel. 

Jag har även bakat en "pensionärs tårta" som vi smaskat i oss med Joel föräldrar. Bild kommer senare ;)

Eventuellt så har jag även hunnit med en inköpsrunda oxå samt att handla mat. Påskliljorna börjar ju sjunga på sista versen så jag köpte lite nya blommor till krukorna på trappen. 

Nu ska vi snart fixa lite hamburgare. Sen blir det film! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback