» PURPLE IS BACK!

 

Så där ja! Då gar lila accenter fått flytta in i vardagsrummet igen :o) I våras bytte jag från lila till vitt, blått och grönt, men jag måste erkänna att jag då inte riktigt kände mig "färdig" med lila så det kändes riktigt roligt att plocka fram det igen!

En del saker är nya för i år. Med Mios höstkatalog kom en "köp för 600 kr och få 300 kr i rabatt" så vi köpte ytterligare en skohylla och för att komma upp i 600 kronor så var jag tvungen att köpa glaskupan och ljusstaken med grön marmorfot ;-p Den lilla fåglen i glaskupan var ljusblå, men jag sprayade om den till guld i helgen :o)

Den mönstrade ljuskoppen blev jag helt kär i när jag hittade den på Bolia så det fanns inget annat alternativ än att köpa den. Den mindre lila ljuskoppen är köpt på loppis.

Boken som ligger underst är inslagen med papper från Åhelns i svart och guld.

Matchi-matchi ;o)

Nu känns vardagsrummet som nytt igen! :o)



» Nike

Hej! Jag undrar vilken sprayfärg du använder när du sprayar saker i guld. Jag har allt för många gånger blivit besviken på att färgen varit för matt när jag gett mig på att prova. Men den du använder ser blank och fin ut? Tack för en inspirerande blogg :)

Svar: Hej! Jag använder Montana Gold :) Fungerar aldeles utmärkt. Finns bland annat att köpa på HLstore.
Linda Einemark

2015-09-09 // 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback