» HÖST I VARDAGSRUMMET

Ja, jag vet. Jag kanske tar ut hösten lite i förskott, men i och med att det blir mörkare på kvällarna så blir jag så sugen på att mysa till det med en massa ljus. Där av nytt stilleben på soffbordet. Att samla pyntet på en bricka tycker jag håller ihop det fint, men det är även praktiskt om man snabbt vill röja undan för att kunna äta.

Blått, vitt och grönt i soffan känns inte alls aktuellt längre utan lite nya kuddar från H&M Home har fått flytta in. De som är nya är kudden med ananasar på, de svarta med vitt mönster och den plommonfärgade kudden i plysch.

Och sist men inte minst en bild på skrutten bara för han är så söt 😍



Har du oppskrift på babygymmen?

Svar: Hej! Vad betyder oppskrift? 😊
Linda Einemark

2016-10-11 // 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback