» BLOMMOR

Med våren (nåja vårvintern..) kommer suget efter färska blommor och längtan efter att göra om och förändra. Detta året har jag fått utlopp för förändring genom att fixa i Pyrets rum 😃 och att köpa färska blommor till helgen som oftast faktiskt tycks stå sig till helgen efter.. nästan iaf 😊

Just nu så håller Joel och hans pappa på att byta kommod och handfat i badrummet och jag läser "Ge ditt barn 100 möjligheter istället för två". Vår gamla kommod var fuktskadad och handfatet sjukt opraktiskt och var omöjligt att hålla rent. Ska bli så skönt med nytt där inne! 

Sen funderar jag på nya gardiner till vardagsrummet och sovrummet, men det är inte alltid så lätt att hitta exakt vad man vill ha 😊 

Här kommer några bilder jag lagt upp på Instagram i veckan där jag heter "thisislindisplace" 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback