» TIPI TÄLT I TRÄ

Jag har pysslat ihop ett litet tipitält i plywood till julmarknaden. Det krävdes några små justeringar av mallarna innan det blev bra, men nu är jag nöjd 😊

Tältet är ihopsatt med vaxat snöre.

Jag hade lite svårt för att bestämma mig hurvida jag skulle måla det och i så fall vad jag skulle dekorera det med. Valet föll till sist på enkla vimplar som jag hoppas ska tilltala de flesta 😊

Bu eller bä? 🙃



» Emily

Åhh så fint! Det hade Selma gillat att stoppa grejer i! 😊

Svar: Tack! 😃
Linda Einemark

2016-11-01 // 22:40:43
» Hanna

Hej,
Jag klickade in på din blogg av en slump och gud så fina babygym du har gjort! Jättefin sida också! Går det att få köpa ett babygym av dig? Hör gärna av dig till mig och det finns någon möjlighet.

Med vänlig hälsning,
Hanna

Svar: Hej! Vad roligt att du gillar dem! 😃 Jag har lagt upp de jag har kvar i min webshop. Kika gärna där och maila mig på [email protected] om du vill köpa ett 😃 Du får gärna komma och hämta i Mölndal annars kan jag skicka, men frakten kostar nog runt 150 kr tyvärr 😔

http://emmettandemma.tictail.com
Linda Einemark

2016-11-14 // 14:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback