» TRÄKAMERA

Här hemma fortsätterpysslet inför julmarknaden 😃 Jag frågade Joel vad jag ska göra när den är över och han svarade att jag ska väl julpyssla och sen börja fila på vårt bröllop och det var ju väldigt klipskt tänk av honom måste jag säga 😄

Senaste pysslet är de här kamerorna. Jag köpte en ny begagnad bänkskiva i bok på Blocket så nu har jag en massa material att såga grejer utav 😀

Kameralinsen består av en rundstav som jag fräst ett spår i med hjälp av cirkelsågen. Snöret är utav bomull och är limmat i hålen. Jag var lite skeptisk till om det verkligen skulle hålla, men jag gjorde ett test och det sitter som berget!

Nu har jag börjat fila på ytterligare en modell på kamera 😀




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback