» BACK TO BUSINESS

Då har man börjat jobba igen då, efter tre härliga veckor semester. Eller ja, egentligen så har jag redan jobbat drygt en vecka, men jag har inte orkat ta tag i mig själv och uppdatera bloggen förän nu. Första veckan på semstern var vi trakterna kring Falköping. Vecka två åkte vi till Vejern där vi bodde hos Joels faster (som lagade en fisksoppa to die for!). Sista helgen på vecka två av semestern (ni hänger med va? ;o) så bodde jag hos Jossan och David i Kungshamn. Det var hur mysigt som helst och de har verkligen gjort huset jättefint! Sen kom även gänget från Trollhättan/Uddevalla dit och vi gjorde Smögenbryggan på fredagen. Klackarna i taket kan man nog allt säga att det var! *hihi* Sista veckan så var vi bara i Gbg och tog det lugnt, var på Liseberg, fixade lite med Joels hus och firade att min brorsdotter fyllde 1 år.

Nu har jag som sagt jobbat en vecka. Dock så väntar jag fortfarande på uppdrag så just du sitter jag med en pärm och övar ProEgnineer (cad-program) Det känns helt ok och som man har mycket gratis då jag kan Catia V5 hyffsat, men som sagt, ett uppdrag SNART hade inte suttit fel!

I helgen åker vi upp till Dalsland för att fira att Joels mamma fyller 60 år, men innan dess är det kurs till 20:30 i två dagar.


» Fia

Hej tösen!



Ner till småland kom du minsann inte på semestern! ;) Och vi missade dig uppe i Västergötland! Jaja...

Hoppas du får en riktigt bra höst med mycket mys och kärlek! Och ett uppdrag SNART! ;D



Här i Växjö är allt bra!

Sköt om dig min goa nästanlillasyster!

2010-08-25 // 12:03:03
» Linda

Hej Fia!!! Nej, något småland blev det aldrig på semestern. Jag får följa med Åsa och hälsa på nån gånng, eller så ses vi kanske uppe i Sthlm! =) Önskar er det samma! KRAAAAM!

2010-08-26 // 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback