» EN FÖR TIDIG JULKLAPP..


..en Iphone 4 till mig! Nu ligger den på ladding här bredvid så jag har inte hunnit undersöka dn närmare ännu. Men jisses vad klurigt det var att sätta i sim-kortet för en rookie som mig.

Jag var och köpte den på NetOnNet idag. Det var en av de få affärerna jag hittade som sålden den utan att den var operatörslåst. Tydligen så säljs de bara olåsta i Enlgland så den var importerad därfrån, men den ska vara identisk med de som säljs i Sverige, så jag är glad! :o)

Men herregud vilket kaos det var att ta sig dit och hem! Jag jobbar ju vid Backaplan ungefär och NetOnNet ligger vid Stig Center ut med E6:an. Det tog mig TVÅ TIMMAR att ta mig dit och hem! Helt sjukt! Jag förstår inte hur folk som sitter i de köerna varje dag står ut!

Nu ska jag bara lära mig att använda den oxå.. och ladda ner en massa roliga appar! Så om jag inte svarar när ni ringer så KAN det bero på att jag inte vet hur *hehe*





» erika

är också sugen på en iphone (ajfån) 4 så var tvungen att kika på netonnets hemsida. drygt 8000:- kr får jag fram den för, hiskeligt dyrt för en telefon tycker jag. kostade din så?

2010-12-20 // 21:41:22
» Linda

Visst är den sjukt dyr! Ja, jag köpte min på NetOnNet för 7990, men då betalar jobbet två tredjedelar ungefär så då blir ändå priset helt ok :o)

2010-12-23 // 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback