» HAR BÖRJAT VIRKA KAKOR



Jajemen, du läste rätt. K A K O R. Riktigt roligt att virka är det! Tyvärr så verkar det inte vara det lättaste att hitta garn av rätt färg och rätt "storlek" :o( Det jag köpte på Panduro förra veckan känns lite för stort för att kunna bli några perfekta dammsugare. Skit med, men jag lär mig iaf att virka tills jag hittar bättre material. :o)










Fin dammsugare ;) förresten, kommer du att lägga upp några instruktioner till ugglekuddarna senare? :)

2010-10-20 // 18:48:14
» Linda

Josefine: Hej! Jag hade tänkt göra det nästa gång som jag syr kuddar, men nu strular tyärr min symaskin så det får vänta ett tag... Men det kommer, jag lovar! :o)

2010-10-21 // 18:07:26

Hej! har du gjort någon beskrivning på kuddarna? Hittar den inte och är mkt intresserad :)

Svar: Hej! Tyvärr inte :o( Det var så längesen jag gjorde dem nu så jag tror inte jag har kvar mallarna längre.
Linda Einemark

2014-03-20 // 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback