» BRA SHOPPING I AMSTERDAM!

Jag måste säga att shoppingen i Amsterdam var riktigt bra! det fanns en hel del affärer här som inte finns i Sverige. Mest nöjd är jag över att jag hittade två skjortor med långa ärmar (det händer typ aldrig, jag får ALLTID kavla upp dem för att de är för korta). Den ena är som synes vit och den andra blå och vit randig, syns inte lika bra. Sedan så hittade jag en ljusbegie kavaj på VeroModa com satt som en smäck, även denna med långa ärmar. Nu kanske ni tycker det är ett himla tjat från mig om långa ärmar, MEN ni förstår inte vad svårt det är att hitta i Sverie. undra om det kanske kan vara så att de faktiskt inte bara är tur att jag hittat plagg med med långa ärmar i Amsterdam utan att det faktiskt är så att det är vanligare där. De har ju ändå den längsta befolkningen i Europa (om jag inte hört fel). Hur som haver, sen blev det ett par chinos med låg midja och utan häng mellan benen, inte heller helt lätt att hitta. Sist men inte minst, en blommig topp från H&M och en svart/bloomig tunkia från en affär som hette Coolcat. Mycket nöjd med mina inköp!



Fina vårkläder!!! Vá avis jag blev på dina chinos nu då!! Provar å provar här hemma i Sverige men som sagt INTE lätt å hitta med låg midja utan häng!! =(

2011-04-07 // 08:50:06
» Linda

Visst är det sjukt svårt!

2011-04-08 // 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback