» JAG OCH BEATRICE HAR BAKAT TÅRTA

Idag har vi varit hos min bror och firat att Beatrice fyller 2 år. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Det kändes inte som att det var länge sen jag var där och firade hennes ett års dag! Himla söt är hon! :o) På förmiddagen så bakade jag och Beatrice tårta medans mamma och pappa var ute och köpte presenter. Det blev gräddtårta med ljus sockerkaksbotten, ett lager med marzankräm och ett lager med hallongrädde. Sen hittade jag lite dekorationer i sockerpasta som jag gjort och som blivit över som vi dekorerade tårtan med :o)

Imorn är det måndag och jag måste erkänna att jag har lite söndagsånget. Lite extra ångest för jag är trött på att vara sjuk och hängig vilket gör det än jobbigare att gå upp tidigt. Sen ska jag på något sätt försöka hosta mig igenom ett möte som moderator oxå. Kul. *hmmmm*



» Emma

Den ser god ut!

2011-08-14 // 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback