» DIRAY & CUPCAKES


Hej på er! De här cupcaksen gjorde jag när mina föräldrar och mina gudföräldrar var och hälsade på. Jag använde mig av mitt favorit recept på chokladmuffins. Egentligen så hade jag tänkt att jag skulle ha en topping av vit choklad, färskost och smör på, MEN när jag skulle röra ihop toppingen så upptäckte jag att jag köpt färskost med smak av "vitlök & örter" *hehe* så jag skippade den och vispade istället grädde som jag rörde ner smält vit choklad i. Det blev inte så tokigt det heller :o)

Imorgon åker jag till väldens bästa Åsa i Stockholm! Planen är att bara umgås, äta gott, julbaka och mysa. Det kommer bli en helt fantastisk helg det känner jag på mig!

Nu ska jag fortsätta att fixa och dona lite här hemma. Det vill säga, packa, slå in julklappar till ovan nämda person och måla klart presenten som min brorsdotter ska få i julklapp :o)

Föresten, det är ju den 1 december idag! Det är inte klokt vad tiden går fort och vad grönt det är ute! Annat var det förra året. Jag vill ha snö och julstämning bums!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback