» PRESENTER

Hej vad det blåser ute! Jag och Joel var ute tidigare idag och krattade upp de lövhögar som vi inte "hann" med förra helgen. Det är väl ingen överdrift att säga att vi kunde valt en lämpligare tidpunkt *hehe* Nåja, det som inte vi fick upp tog vinden så nu är lövhögarna borta iaf :o)

Igår var mina föräldrar och mina gudföräldrar här! Vi hade det himla mysigt och jag och Joel lagade fiskgratäng och äppelpaj. Mina gudföräldrar har alltid med sig så himla fina presenter! Jag har massor av saker hemma som jag fått av dem. Igår fick jag ett fint hjärta som är gjort av ståltråd och som man antingen kan ha som fat eller hänga på väggen. Blomman står nu mera i fönstret på ovanvåningen. Av mamma och pappa fick jag en julkärve. Jag har pratat om att jag ville ha en sån så det var lite roligt att de kom ihåg det :o) Eftersom jag vet att de omnämda förmodligen läser det här så vill jag passa på att säga att det var jätteroligt att ha er här!

Sitter här och funderar på vad jag gjort idag... för det känns som jag gjort jättemycket, men jag kan inte precis komma på vad det är. Nåja, nu ska jag ta tag i mig själv och måla färglager nummer två på min brorsdotters julklapp ;o)

Hoppas ni får en mysig kväll trots att vinden viner där utanför fönstren!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback