» DAGENS

Fredaaaaaag! Wohoo! :) Hur skönt är inte det?!
 
Jag tyckte jag var lite piffigt klädd idag så jag passade på att ta ett kort när jag kom hem från jobbet. De vinröda byxorna är väldigt sköna och stretchiga och inhandlades på Vero Moda när jag och Joel var i Köpenhman. Pricken över i:t utgör nog ändå skärpet (Cubus) och väskan (Mulberry) :o)
 
Efter jobbet idag mötte jag och Joel upp på Ica för att handla lite mat inför helgen. Efter Ica så hade vi bestämt att åka till K-rauta för att införskaffa plast och tejp som vi kommer att behöva när vi tar ner eteniten. Eftersom vi körde olika bilar så skildes vi åt vid Ica för att mötas upp på K-rauta. Nog för att Joel kör långsamt, men när jag suttit i bilen vid K-rauta och väntat i fem minuter så började jag nästan bli lite orolig så jag slår honom en signal. Gissa var karln min befinner sig då? Han är nästan hemma! Då hade han helt glömt av att vi skulle ses på K-rauta trots att det var det sista vi sa innan vi skildes åt. Disträ eller vad?! *haha*
 
Nu blir det lite slappande sen ska vi tag tag i fredagsmiddagen. Idag blir det favorit kycklingsoppan och ett gott bröd till detta :o)
 
 
Hoppas ni får en mysig kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback