» DIY- VIMPELGIRLANG

 
Även om det inte var så varmt ute i helgen så var det iaf fint väder! I lördags eftermiddag/kväll så hade vi vänner över och vi trotsade kylan och satt ute ändå. Med ett gäng filtar och lite vilja så gick det faktiskt riktigt bra :o)
 
Av det tyg som blev över av hunddukarna när jag sydde kuddar  så knåpade jag ihop två vimpelgirlanger :o) De jag gjorde förra året hängde ute hela vintern och de var inte speciellt snygga längre. Detta året kan det nog vara en god ide att ta in dem om jag inte vill sy nya nästa år igen *hehe*
 
Underredet till altanbordet gjorde min pappa för två år sedan till oss och borsskivan av lärk fixade jag och Joels pappa. Gillar det massor! Stolarna kommer från Ikea och även dessa köpte vi för två år sedan. Vi har tagit in dem över vintern, men de har hållt sig jättebra och ser i princip nya ut :o)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback