» BANANA COCONUT CARROT CAKE

Hej på er! Det va inte igår ;o)
 
Det har vart lit bloggtorka här ett tag som ni kanske märk. Det beror mest på att jag inte haft någon energi de senaste två veckorna på grund av förkylning. Så jag har varken pysslar speciellt mycket eller gjort något något annat kreativt för den delen heller. Med andra ord så har det inte funnit så mycket att blogga om. Om jag tänker efter så har det iaf hänt en del. Jag har fått min nya bil, en Kia Rio 1.4 CRDI. Mycket nöjd med denna! Jämfört med min tidigare bil (Seat Ibiza) så är den lite piggare och har en del andra roliga features så som rattvärme och backsensorer. Rattvärmen är underbar för jag fryser alltid om händerna, men eftersom jag är så himla bra på att backa så har jag ingen större nytta av sensorerna ;o) *hehe*.
 
Jag har köpt en ny Iphone och det var verkligen på tiden. Min gamla var tre år och sååå seg. Den nya är galet mycket snabbare och dessutom så är kameran grymt mycket bättre :o)
 
Det blev mycket materiella saker här nu känner jag, men sist och även minst så har vi äntligen fått våra förlovningsringar! Åsas snälla mamma tog med dem tillbaka från USA till oss. De är precis så fina som jag hoppades på. Jag kunde inte vara nöjdare!
 
Nu ska vi snart åka in till stan för att se Robocop. Min alla hjärtans dags present till Joel .o) Hoppas den är bra!
 
Kakan/tårtan här nere gjorde jag till jobbet för två veckor sedan. Förra veckan gjorde jag ytterligare två stycken som Josefine hade med sig som avslutningsfika. Här hittar ni receptet. Kakan är dekorerad med blommor i sockerpasta och de gröna grenarna är samma frosting som på själva kakan. Jag blandade bara i lite hushållsfärg och spritsade dit grenarna .
 
 
 
 


» Emily

Vi vill se fler bilder på förlovningsringen och gärna en bild på bilen! :)

2014-02-16 // 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback