» Inflyttningsfest/ihopflyttningsfest/sötssakskalas/party!

Igår hade jag och Joel fest! Jag hade riktigt roligt och jag hoppas verkligen att alla andra hade det samma! Till festen så hade jag bakat en del kakor ;o)




Cakepops med kladdkakesmak


Cupcakes med chokladbitar toppade med vitchokladmousse


och små sockerblommor på toppen gjorda i sockerpasta


Macarons med lemoncurd och hallon fyllning


Helt vanliga chokladbollar. Väldigt uderskattat :o)


Cheesecake med vitchoklad, serverades med blåbär och hallon


Chokladsnittar och jordnötssnittar


Massor av härliga vänner slöt upp!


Emily och Sabina


Emily och Åsa i klänningar jag ville ha *hehe*


Super Mario fick oxå vara med :o)


Öhhhh.. ok? :o)


Åsså blev det dans!


Min älskling och Emily


Mattias och Markus


Löööööv :o)


Joel och Puntus


Åsa och Emily har huggit in på sötsakerna


Fina Josefine kom oxå förbi!


Det serverades fläderbål :o)


Sen drack vi lakritsshots. Gott!.. och kladdigt ;o)


Mera löv :o)


Väldens gladaste Anna :o)


Söta Elisabeth!


Vänner :o)


Jag hade en ny fin klänning!


Mera dans!


Grabbarna flydde till köket när tjejerna började dansa *hehe*



Tack allihopa för att ni bidrog  till en jätterolig kväll och tack för de fins presenterna!



» Anna

Åh så gott de såg ut. Du borde öppna ett cafe el nåt, de ser ju riktigt proffsigt ut.

2011-09-12 // 16:11:46
» Karin

Vad duktig du är på att baka, ser väldigt smarrigt ut :)

2011-09-12 // 19:27:37
» Linda

Tack fina ni!

2011-09-13 // 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback